دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92

دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92
دراسمان نیست کاری پرستاره تر از پرستاری 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان پرستاری اصفهان مهر92 و آدرس parastariesfahan92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

الله دینی
ساعت11:28---13 دی 1393
این خانومه که اینا رو انجام داده دیوونه شده که !!! اما موهاش قشنگه دلم میخواد بگم رنگ کرده اما بیشتر میخوره مش کرده باشه. لباسشم تقریبا 130 تومان توی نظرغربی امروز دیدم.

الله دینی
ساعت11:13---13 دی 1393
لباس مرتب بپوشید و موهاتون تاق و تاف بزنید الحمدالله العالمین همه رعایت میکنن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:, ] [ 9:58 ] [ نسیم نیکبختان ]
درباره وبلاگ

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: وسیع تر از من است از کوه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مقاوم تر از من است از آینه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: پاک تر از من است از آب پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: زلال تر از من است از مادر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مهربانتر از من است از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: خادم خدا ....... سلام ما دانشجوهای ورودی مهر 92 پرستار ی اصفهان هستیم به وبلاگ ما خوش اومدید امیدوارم اوقات خوشی داشته باشید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 2407
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد جملات شریعتی